اخبار مرتبط

تعداد بازدید: 263
زبان : فارسی

برترین مراکز خرید استانبول

تاریخ درج خبر : 1402/9/25

خرید از ترکیه به عنوان یکی از مقاصد محبوب خرید در جهان به سرعت در حال جلب توجه می‌باشد.

در این بلاگ آن ترند تلاش میکند که برخی از بهترین مراکز خرید استانبول را برای شما عزیزان به نمایش بگذارد

مراکز خرید استانبول، محبوب‌ترین گزینه‌ها برای گشت‌‍و‌گذار و خرید در این شهر توریستی محسوب می‌شوند و همچنین یکی از بهترین نقاط برای تفریح در استانبول هستند. شهر استانبول میزبان بیش از 200 مرکز خرید مدرن است که هرکدام امکانات متنوعی را برای جلب مشتری در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و البته روز‌به‌روز بر تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود. اغلب مراکز خرید استانبول، وسعت زیادی دارند و نام برخی از آن‌ها در میان بهترین مراکز خرید در اروپا می‌درخشد گروه آن ترند آنلاین تلاش میکند که شما عزیزان بهترین و بادقت ترین تجربه های خرید خود را داشته باشید

 

شاید پیدا کردن بهترین و بزرگترین مرکز خرید استانبول چندان سخت نباشد؛ اما اگر به‌دنبال بهترین پاساژهای استانبول باشیم، نمی‌توانیم چندان قطعی از آن بگوییم، چراکه تعداد مراکز خرید در این شهر کم نیستند و مطمئناً با کمی جست‌وجو، در نهایت شما هرچه را که بخواهید پیدا می‌کنید. اگر قرار باشد لیستی از بهترین‌ها برایتان تهیه کنیم، می‌توانیم بگوییم که از جمله بهترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید ایستینیه پارک، مرکز خرید کانیون، مرکز خرید جواهر، مرکز خرید مال آف استانبول، مرکز خرید اوت‌لت 212، مرکز خرید مارمارا پارک و مرکز خرید آکاسیا استانبول است.

 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول (Istinye Park istanbul)

 

300 فروشگاه در ایستینیه پارک استانبول حضور دارند که انواع کالاها از لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه گرفته تا ساعت و زیورآلات را به فروش می‌رسانند. درواقع ایستینیه پارک، بهترین جا برای خرید لباس در استانبول است، زیرا برندهای متنوع بین‌المللی و داخلی در این مرکز خرید شعبه دارند و بهترین و به‌روز‌ترین اجناسشان را به مشتریان ارائه می‌کنند.

 

برخی از برندهای موجود در این مرکز خرید استانبول شامل فروشگاه‌های Lc Waikiki ،Defacto ،adiddas ،Gucci ،Fendi ،Chanel ،Louis Vuitton ،Hermes ،Cartier ،Prada ،Channel ،Boss ،Armani ،Shark ،Zara ،Mango ،Boyner هستند که امکان خریدی راحت و مطمئن را برای شما فراهم می‌کنند.

 

مهم‌ترین مشخصه‌ای که پارک ایستینیه را از سایر مراکز خرید استانبول جدا می‌کند، وجود دو محوطه روباز و سرپوشیده با گنبد شیشه‌ای غول‌پیکر و سقف‌های شیشه‌ای است که با طراحی مدرن تزیین شده‌‍‌اند و شما می‌توانید حتی در فصول گرم‌تر بدون دغدغه از فضا لذت ببرید. سینما، مراکز سرگرمی، فودکورت و مراکز بازی، از جمله امکاناتی هستند که با حضور در این مرکز خرید استانبول از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

 

ساعت کاری مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول: فودکورت، پارکینگ، پارکینگ ولت، سینما، امکانات ورزشی، مرکز سرگرمی

istiniye park istanbul ontrend online

 

 

مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon shopping mall)

 

مرکز خرید کانیون، یک مجتمع فروشگاهی چندمنظوره است که در خیابان بویوکدره (Büyükdere) در منطقه تجاری لونت (Levent) استانبول واقع شده است. این مرکز خرید در سال 2006 افتتاح شد و اکنون یکی از بهترین مراکز خرید استانبول و البته گران‌قیمت در این شهر محسوب می‌شود. 160 فروشگاه در کانیون وجود دارد که انواع کالاها با برندهای بین‌المللی و داخلی کشور ترکیه را به فروش می‌رسانند. در مرکز خرید کانیون، می‌توانید لوازم بازی کودک، جواهرات، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم الکترونیک، کفش و کیف و لباس را بیابید.

 

مرکز خرید کانیون، یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول است که برندهای مطرحی در آن حضور دارند. این برندها شامل B&G Store ،Calvin Klein Jeans ،Columbia GAP،Mango ،Mavi ،New Balance ،Penti ،Swarovski ،Tchibo ،Tommy Hilfiger ،Zara Home هستند. همچنین برای افرادی که به غذاخوردن در طول خرید علاقه دارند، 26 رستوران در نظر گرفته شده که انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را ارائه می‌کنند.

 

ساعت کاری مرکز خرید کانیون استانبول: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید کانیون استانبول: 9 سینما، مرکز تناسب اندام، ظرفیت پارکینگ 2300 خودرو، رستوران‌ها و کافه‌ها و تئاتر فضای باز

 Kanyon shopping mall ontrend online kharid az turky

مرکز خرید جواهیر (Cevahir shopping center)

 

 

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید جواهیر نام دارد که از دیرباز در میان گردشگران، شهرت بسیاری کسب کرده است. جواهیر 343 مغازه در شش طبقه دارد که برخی از آن‌ها اولین فروشگاه‌هایی در ترکیه هستند که مارک‌های بین‌المللی خاصی را به فروش می‌رسانند. 34 رستوران فست‌فود و 14 رستوران اختصاصی در فودکورت وسیع این مرکز خرید به چشم می‌خورد که انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را سرو می‌کنند. طیف متنوعی از کالاها و مارک‌ها مانند Koton LCWaikiki، Mavi ،US Polo ،Zara ،Benetton ،Mango ،H&M ،Caledonia (Italian) Bernardo and houseware brands در این مرکز خرید حضور دارند.

 

ساعت کاری مرکز خرید جواهیر: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید جواهیر: سینما، مراکز سرگرمی، یک سن بزرگ برای تئاتر، یک سالن بولینگ، یک ترن هوایی کوچک، پارکینگ با ظرفیت 2500 اتومبیل

 Cevahir shopping center ontrend online خرید از ترکیه

مرکز خرید مال آف استانبول (MALL OF ISTANBUL)

 

 

مال آف استانبول که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول در بخش اروپایی است، در بزرگ‌راه تی ای ام (TEM) در باشاکشهیر واقع شده است. این مجموعه شامل اقامتگاه‌های مجلل و یک مرکز خرید و سرگرمی است. مرکز خرید مال آف استانبول، میزبان صدها برند ترکی و بین‌المللی است. یک اتوبوس شاتل رایگان بین مرکز خرید استانبول و ایستگاه مترو ایکیتلی سانایی (Ikitelli Sanayi) وجود دارد که دسترسی مسافران را به این مجموعه آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، یک ایستگاه مترو دقیقاً در کنار مرکز خرید واقع شده است (ایستگاه Masko در خط M9). بنابراین با توجه به کیفیت حمل و نقل عمومی در استانبول، به‌راحتی می‌توانید خودتان را به این مرکز خرید رسانده و خریدی آسان را تجربه کنید. برندهای Debenhams ،Zara ،Ykm ،Toyzz Shop ،Media Markt ،Teknosa ،Koçtaş ،Ozdilek ،Bimeks ،Lc Waikiki ،Defacto ،Decathlon ،Mudo ،Koton ،Mango ،Dockers, Mavi ،Nike Lacoste etc در این مرکز خرید شعبه دارند.

 

ساعت کاری مال آف استانبول: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مال آف استانبول: فودکورت با انواع رستوران‌ها و کافه‌ها، سینماتک، تئاتر، شهربازی، پارکینگ

 MALL OF ISTANBUL ontrend online خرید از ترکیه

مرکز خرید اوت لت 212 استانبول (212 OUTLET CENTER)

 

 

مرکز خرید اوتلت 212 میزبان فروشگاه‌های اوت لت بسیاری از برندهای ترکیه‌ای و بین المللی است. این مرکز خرید مزایای متفاوتی از جمله قیمت ارزان و نزدیکی به فرودگاه آتاتورک و همچنین پارکینگ داخلی و خارجی رایگان، نسبت به باقی مراکز خرید استانبول دارد. اوتلت 212 در کنار بزرگ‌راه باسین اکسپرس (Basin Express) قرار دارد که از مهم‌ترین اتوبان‌های ترکیه است. بنابراین با اتوبوس و خودروشخصی به‌راحتی به این مرکز خرید دسترسی دارید. به‌طور کلی، اوت لت های استانبول از مراکز خرید ارزان این شهر هستند و به‌ویژه بهترین جا برای خرید لباس در استانبول محسوب می‌شود.

 

ساعت کاری اوت لت سنتر 212: ساعت 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات اوت لت سنتر 212: فودکورت، شهربازی، سینما، پارکینگ

 212 OUTLET CENTER ontrend online خرید از ترکیه

 

مرکز خرید مارمارا پارک استانبول (MARMARA PARK)

 

 

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول، پارک مارمارا است که در غرب این شهر قرار دارد. یک مرکز خرید زیبا که درست در کنار ایستگاه اتوبوس بیلیکدوزو واقع شده است که دسترسی به این مرکز خرید را با حمل و نقل عمومی استانبول و داشتن یک استانبول کارت بسیار آسان و کم‌هزینه می‌کند.

 

این مرکز خرید، علاوه بر میزبانی از فروشگاه‌های برندهای جهانی و داخلی، رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها و سایر مراکز سرگرمی، خدمات اضافی نیز دارد که باعث می‌شود بازدیدکنندگانش تجربه خرید خوبی در بخش اروپایی استانبول داشته باشند. خدمات این مرکز خرید شامل اجاره ویلچر، خشک‌شویی، مسجد، کمد و اتاق تعویض نوزاد است.

 

ساعت کاری مرکز خرید مارمارا پارک: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید مارمارا پارک: فودکورت، پارکینگ، سینما، مراکز سرگرمی

 MARMARA PARK ontrend online خرید از ترکیه

 

مرکز خرید زورلو استانبول (ZORLU CENTER)

 

 

مرکز خرید زورلو، مجموعه‌ای مجلل با کاربری ترکیبی است که از یک مرکز خرید و سرگرمی، اقامتگاه‌ها، ادارات و یک هتل 5 ستاره تشکیل شده. مرکز خرید زورلو، یکی از جدیدترین مراکز خرید استانبول است. مرکز زورلو که در بشیکتاش قرار دارد، مجموعه‌ای از برندهای مد و زیبایی، مانند Tiffany & Co ،Fendi ،Dior Sevan ،Louis Vuitton ،Prada ،Valentino ،Saint Laurent ،Burberry ،Cavalli ،Michael Kors ،Moncler ،Mont Blanc ،Vakko Dolce&Gabbana ،Sponza را گرد هم آورده است.

 

علاوه بر این، مرکز خرید زورلو میزبان شعبه‌هایی از رستوران‌های بین‌المللی است که برخی از آن‌ها برای اولین بار از طریق این مجموعه به مردم معرفی شدند. این مرکز خرید استانبول یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید در آن خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

 

ساعت کاری مرکز خرید زورلو: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید زورلو: فودکورت، پارکینگ، مرکز سرگرمی، مرکز برگزاری ایونت‌ها

 ZORLU CENTER ontrend online خرید از ترکیه

 

مرکز خرید آکوآ فلوریا استانبول (AQUA FLORYA MALL)

 

 

مطمئناً یکی از بهترین مراکز خرید استانبول در بخش اروپایی، مرکز خرید آکوا فلوریا است. این مجتمع خرید، مزایای منحصربه‌فردی دارد که آن را از سایر مراکز خرید استانبول متمایز می‌کند. به‌عنوان مثال، آکوآ فلوریا درست در ساحل دریای مرمره واقع شده است. بنابراین بازدیدکنندگان این مرکز خرید می‌توانند از نقاط مختلفی از جمله کافه‌ها و رستوران‌های آکوا فلوریا، منظره دریا را ببینند و لذت ببرند. علاوه بر این، آکوآ فلوریا یکی از اصلی‌ترین جاهای دیدنی استانبول یعنی آکواریوم سی لایف فلوریا، بزرگترین آکواریوم موضوعی جهان را در خود جای داده است. این مرکز خرید در مجاورت پارک فلوریا قرار دارد و از پاساژهای معروف استانبول محسوب می‌شود.

 

ساعت کاری مرکز خرید آکوآ فلوریا: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید آکوآ فلوریا: فودکورت، آکواریوم، پارکینگ، سینما، مراکز سرگرمی

 AQUA FLORYA MALL ontrend online خرید از ترکیه

 

ونیزیا مگا اوت لت (VENEZIA MEGA OUTLET)

 

 

یکی از مجلل‌ترین و زیباترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت است. این مرکز خرید با کانال‌های آب مصنوعی و استخرهای تزیینی، حال‌وهوای شهر زیبای ونیز و میدان معروف سن مارکو را به بازدیدکنندگان منتقل می‌کند. ونیزیا فروشگاه‌های اوت لت برندهای معروف جهان را در خود جای داده است. در مورد دسترسی به مرکز خرید، خط تراموا حبیبلر-توپکاپی (Habibler-Topkapi) از آن می‌گذرد و گردشگران می‌توانند با استفاده از این تراموا، خود را به ونیزیا برسانند. برندهای مطرح جهانی مانند Nike ،Hummel ،Puma ،Adidas ،North face Timberland در این مرکز خرید شعبه دارند.

 

ساعت کاری مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت: فودکورت، سینما، مراکز سرگرمی

 VENEZIA MEGA OUTLET ontrend online خرید از ترکیه

 

مرکز خرید آکاسیا استانبول (Akasya Shopping Mall)

 

 

آکاسیا، یک مرکز خرید واقع در محله آجیبادم (Acıbadem) است. در این مجموعه بزرگ می‌توانید انواع لباس، لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی را بخرید، زیرا آکاسیا میزبان برندهای درجه یک جهانی است. متروی M4 که از کادیکوی (Kadikoy) حرکت می‌کند، شما را به این مرکز خرید استانبول می‌رساند، پس، از نظر حمل‌ونقل مشکلی ندارید. آکاسیا از زمان افتتاحش در سال 2014، هم برای استانبولی‌ها و هم برای گردشگران به یک اندازه جذاب بوده است. اگر دوست دارید علاوه بر خرید، مناطق آسیایی استانبول را هم ببینید، به این مرکز خرید سری بزنید.

 

ساعت کاری مرکز خرید آکاسیا استانبول: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید آکاسیا استانبول: فودکورت، سینما، مراکز سرگرمی

 Akasya Shopping Mall ontrend online خرید از ترکیه

مرکز خرید واتر گاردن استانبول (Watergarden İstanbul)

 

 

مرکز خرید واترگاردن، یکی از زیباترین مراکز خرید در بخش آسیایی استانبول است. واتر گاردن مانند نامش، یک باغ آبی دارد. بعد از خرید، می‌توانید غذاهای ترکی را در رستوران‌ها و کافه‌های این مجموعه زیبا میل کنید و از فضایش لذت ببرید.

 

واترگاردن، مرکز خریدی است که رویکردهای کلیشه‌ای مراکز خرید استانبول را از بین می‌برد. در این مجموعه دیدنی، یک خیابان نوستالژی احداث شده است که برندهایی با حداقل 50 سال سابقه در آن قرار دارند. در این خیابان از سیستم‌های سقف سیار و نور روز استفاده می‌شود. واتر گاردن در کنار مرکز مالی بین‌المللی در آتاشهیر استانبول واقع شده است که بخش‌های فودکورت، مرکز تفریحی و فرهنگی و بیش از 150 فروشگاه با انواع برندها در آن مستقر است.

 

ساعت کاری مرکز خرید واتر گاردن استانبول: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید واتر گاردن استانبول: پارکینگ، فودکورت، مراکز سرگرمی، نمایشهای آب، نور، لیزر، موسیقی و آتش، تئاتر و کنسرت، پارک‌های بازی و ماجراجویی 

 Watergarden İstanbul ontrend online خرید از ترکیه

مرکز خرید هیلتاون استانبول (Hilltown AVM)

 

 

 

مرکز خرید هیلتاون یک مرکز خرید جدید است که علاوه بر ایجاد فرصت خرید، مکان خوبی برای گذراندن وقت به شمار می‌آید. شما می‌توانید با پیاده شدن در ایستگاه کوجوکیالی (Kucukyali) متروی M4 که از کادیکوی (Kadikoy) حرکت می‌کند، خودتان را به این مرکز خرید استانبول برسانید.

 

بسیاری از برندهای جهانی مانند zara ،stradivarius ،H&M and pull & Bear،Nike در این مجموعه فعالیت می‌کنند و مشتریان می‌توانند کالاهای روز دنیا را در آن‌ها خریداری کنند. هیلتاون یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول محسوب می‌شود.

 

ساعت کاری مرکز خرید هیلتاون استانبول: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید هیلتاون استانبول: محل پارک موتور سیکلت، کافه و رستوران، مرکز بازی کودکان

 Hilltown AVM ontrend online خرید از ترکیه

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول (Optimum Outlet)

 

 

 

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول که برنده جایزه بهترین اوت لت، هم در اروپا و هم در ترکیه شده است، با نوآوری در نحوه خرید با فضاهای مدرن و زیبای خود، تعداد بازدیدکنندگانش را به حدود 13 میلیون نفر در سال رسانده است. اپتیموم با ایجاد فرصت‌های نامحدود خرید و سرگرمی برای بازدیدکنندگان خود، یک محیط اجتماعی ایجاد می‌کند که در آن خرید به یک سبک زندگی تبدیل می‌شود.

 

این مرکز با سینماهای مدرنش، اولین و تنها پیست اسکیت 541 متر مربعی یخ واقعی طرف آناتولی، سالن سینمای 5 بعدی و زمین‌های بازی کودکان، اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند و لذت خریدکردن را افزایش می‌دهد. بازدیدکنندگان اپتیموم می‌توانند در تراس‌های بیرونی از غذاهای مختلف در فودکورت این مجموعه متشکل از برندهای داخلی و خارجی در نور طبیعی روز لذت ببرند. گردش در این مرکز خرید، خودش نوعی تفریح حساب می‌شود.

 

ساعت کاری مرکز خرید اپتیموم استانبول: 10:00 صبح تا 10:00 شب

امکانات مرکز خرید اپتیموم استانبول: پارکینگ، مراکز بازی و سرگرمی کودکان، پیست اسکی، سینما، فودکورت

 Optimum Outlet ontrend online خرید از ترکیه

 

 

 

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.