دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک Philips LatteGo EP4346/70

بازدید: 347

دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک Philips LatteGo EP4346/70

 

با تعویض فیلتر در زمانی که دستگاه هشدار می دهد، می توانید تا 5000* فنجان قهوه دم کنید و از آب تمیز و تصفیه شده بدون نیاز به رسوب زدایی دستگاه خود لذت ببرید.

سیستم شیر، سینی چکه و محفظه آسیاب قهوه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. بنابراین، با صرفه جویی در زمان و تمیز کردن موثر، راحتی را به شما ارائه می دهد.

از هر فنجان قهوه ای که می نوشید لذت ببرید. دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک شما انواع قهوه از یک اسپرسو قوی گرفته تا یک کاپوچینوی سبک را بدون هیچ زحمتی آماده می کند.

سینی قطره‌ای LatteGo و محفظه آسیاب قهوه قابل شستشو در ماشین ظرف‌شویی هستند. بنابراین، با صرفه جویی در زمان و تمیز کردن موثر، راحتی را به شما ارائه می دهد.

با آسیاب سرامیکی بادوام ما، عطر کامل قهوه خود را به ارمغان بیاورید. آسیاب های لبه تیز ما بهترین عطر و طعم را از حبوبات شما استخراج می کنند. ساخته شده از 100% مواد سرامیکی، از ضخیم تا فوق نازک، برای مقاومت در برابر حداقل 20000 فنجان قهوه.

آسیاب های سرامیکی بادوام ما دارای تنظیمات 12 مرحله ای هستند. بنابراین می توانید دانه های قهوه خود را به اشکال مختلف آسیاب کنید، از پودر بسیار ریز گرفته تا ذرات درشت.

سیستم هوشمند عصاره عطر، که با تنظیم سرعت جریان آب و حفظ دمای آب بین 90 تا 98 درجه سانتیگراد، تعادل بهینه ای را بین دمای دم کردن و استخراج عطر ایجاد می کند، به شما امکان می دهد از قهوه های خوشمزه لذت ببرید.

به لطف تنظیمات به راحتی قابل تنظیم گزینه سفارشی سازی قهوه، می توانید قهوه را با قدرتی که می خواهید و با مقدار قهوه و شیری که می خواهید درست کنید.

به لطف صفحه نمایش با کاربری آسان، اکنون بسیار آسان است که یک قهوه خوشمزه به دست آورید. می توانید در چند مرحله تراکم دانه های تازه خود را به دلخواه تنظیم کنید و از قهوه مورد نظر خود لذت ببرید.

حتی با جایگزین های شیر گیاهی مورد علاقه خود از کاپوچینوی صاف ابریشمی لذت ببرید. LatteGo به لطف فناوری کف‌سازی سیکلونی، انواع شیر و جایگزین‌های گیاهی را با مقدار مناسب چربی و پروتئین به متراکم‌ترین لایه ممکن کف تبدیل می‌کند.

به لطف دو پروفایل کاربری که ترجیحات شخصی شما را ذخیره می کنند، هر بار قهوه ای را که دوست دارید بنوشید. به لطف مشخصات مهمان اضافی، مهمانان شما می توانند بدون تغییر ترجیحات شما از قهوه ای که می خواهند لذت ببرند.

 

Ontrend online خرید از ترکیه

گروه آنترند آنلاین تلاش میکند شما عزیزان بهترین و ارزانترین تجربه ی خرید از ترکیه و محصولات ترندیول و دیگر سایت های معروف و معتبر ترکیه را داشته باشید با ما ترند باشید

در ضمن میتوانید برای دیدن بسیاری از محصولات به پیج اینستاگرام آنترند سر بزنید

https://www.instagram.com/ontrend_online/ 

 

برای مشاهده محصول و چک کردن قیمت و تکمیل خرید بر روی لینک کلیک کنید



   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.